RODO

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwanego dalej RODO):

1. Administratorem danych osobowych Zleceniodawcy jest ATJ Jakub Jędrzejczak. , NIP: 5993072035, ul. Wrzosowa 4, 66-446 Os. Poznańskie;

2. Dane osobowe Zleceniodawcy przetwarzane będą w celu:2.1 zawarcia i realizacji umowy, tj. świadczenia usługi (art. 6 ust. 1 pkt b RODO);2.2 wypełnienia prawnie ciążących na administratorze obowiązków (art. 6 ust. 1 pkt c RODO);2.3 dochodzenia roszczeń wynikających z umowy (art. 6 ust. 1 pkt f RODO);2.4 archiwizacji , prowadzenia statystyk i analiz na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej;

3. Podstawą prawną przetwarzania danych Zleceniodawcy będzie:

3.1 udzielona zgoda – przy czym podpis na pierwszej stronie niniejszej umowy oznacza udzielenie zgody na przetwarzanie danych3.2 konieczność wykonania umowy lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy;3.3 konieczność wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze3.4 konieczność wynikająca z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;

4. Odbiorcą danych mogą być następujące podmioty:

4.1 podmiotom współpracującym z administratorem i jego kontrahentom;4.2 ubezpieczycielom w zakresie roszczeń odszkodowawczych przysługujących administratorowi, Zleceniodawcy;4.3 podmiotom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie4.4 kancelariom prawnym, którym administrator zlecił prowadzenie postępowania w sprawie4.5 innym podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;

5. Okres przetwarzania danych osobowych jest uzależniony od celu, w jakim dane są przechowywane i jest uzależniony m. in. od:

5.1 przepisów prawa, obligujących administratora do przetwarzania danych (np. przepisy ustawy o rachunkowości)5.2 okresu przez jaki są świadczone usługi na rzecz Zleceniodawcy;5.3 okresu niezbędnego do obrony interesów administratora;

6. Zleceniodawcy przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych w celu ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych, cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7. Zleceniodawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a konsekwencją niepodania danych osobowych oznaczać będzie brak możliwości jej zawarcia.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO



§ 1

Postanowienia wstępne


1. Sklep internetowy jedźznami.pl , dostępny pod adresem internetowym www.jedźznami.pl , prowadzony jest przez Jakuba Jędrzejczaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ATJ Jakub Jędrzejczak, z siedzibą w Osiedlu Poznańskim 66-446, ul. Wrzosowa 4 , wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez MinIstra Właściwego ds. Gospodarki, NIP 5993072035, REGON 364983213

§ 2

Definicje


1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ATJ Jakub Jędrzejczak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Właściwego ds. Gospodarki, NIP 5993072035, REGON 364983213

3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www. jedźznami.pl

6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

9. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

11. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz usługa inaczej zwana „WYCIECZKA” będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

12. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie

usług i umowę o dzieło.


§ 3

Wymagania techniczne


Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania

zamówień na Produkty, niezbędne są:


- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,

- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

- włączona obsługa plików cookies,


§ 4

Informacje ogólne


1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, sumując liczbę osób w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

5. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.


§ 5

Zasady składania Zamówienia


W celu złożenia Zamówienia należy:

1. Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);

2. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, wybrać datę wycieczki, liczbę uczestników i nazwę miasta, z którego będzie odbiór na wycieczkę, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

3. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy oraz adresu zamieszkania, rodzaj wycieczki.

4. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” i zaakceptować regulamin sklepu,

5. Wybrać jeden z dostępnych metod płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.


§ 6

Oferowane metody dostawy oraz płatności


1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru biletu na

wykupioną usługę:

a. Przesyłka na wskazany w zamówieniu adres e-mail,

b. Osobiście

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

b. Płatności elektroniczne

c. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest

d. Płatność gotówką bezpośrednio u lokalnego organizatora w lokalnej walucie (z wyłączeniem niektórych produktów tj. wycieczek, oznaczonych w opisie produktu).

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod

płatności znajdują się na stronach Sklepu.


§ 7

Wykonanie umowy sprzedaży


1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. W przypadku wyboru przez Klienta: płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

4. Po dokonanej rezerwacji bilet zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do 48 godzin od opłacenia zamówienia.

5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.


§ 8

Polityka zwrotów


1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zrealizowanej już wycieczki.

2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

3. Rezygnacja z zakupionej usługi do 24 godzin od jej rozpoczęcia upoważnia do pełnego zwrotu zakupionej usługi.

4. W przypadku anulowania rezerwacji w ciągu 24 godzin od godziny wyjazdu naliczone zostanie 100% opłaty.

5. W celu rezygnacji należy przesłać wiadomość e-mail pod adres: biuro@jedżznami.pl podając numer zamówienia. Wiadomość musi być wysłana z tego samego adresu e-mail, który został podany podczas składania zamówienia.

6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

7. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

b. jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez

Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

c. jeżeli Konsument zgłosił odstąpienie od umowy w terminie krótszym niż 48 godzin od rozpoczęcia usługi, lub po jej rozpoczęciu.

§ 9

Czas realizacji

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.


§ 10

Reklamacje i zwroty


1. Klient ma prawo do składania reklamacji. Reklamacje dotyczyć mogą w szczególności realizacji zamówień oraz zamówionych produktów.

2. W przypadku wystąpienia problemu, nieporozumienia lub roszczenia o odszkodowanie, klienci powinni składać swoje skargi na miejscu - podczas trwania wycieczki, do odpowiedniego przedstawiciela firmy, na numer telefonu +48519319013 i/lub na adres e-mail biuro@jedźznami.pl podając numer zamówienia, imię i nazwisko osoby składającej zamówienie oraz szczegółowy opis reklamacji. Zwracamy uwagę, że w przypadku braku zgłoszenia reklamacji podczas trwania wycieczki, zespół ATJ Jakub Jędrzejczak jest pozbawiony możliwości oceny jej zasadności, a także sprawdzenia faktów i okoliczności związanych ze skargą.

3. Usługa podlega reklamacji tylko i wyłącznie w przypadku gdy:

a. Zakupiona wycieczka się nie odbędzie;

b. Nie zostanie zrealizowany któryś z wymienionych punktów programu wycieczki.

4. Usługa nie podlega reklamacji gdy:

a. Konsument nie zjawi się o wyznaczonej porze w wyznaczonym miejscu rozpoczęcia wycieczki;

b. Konsument nie dotrzyma terminów zbiórek ustalonych w trakcie wycieczki;

c. Z przyczyny konsumenta nie zostanie zrealizowany któryś z punktów programu wycieczki;

5. Jeżeli zakupiona wycieczka zostanie odwołana, klientowi przysługuje 100% zwrot opłaconej kwoty taką samą metodą płatności.


§ 11

Dane osobowe w Sklepie internetowym


1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.


§ 12

Pośrednictwo i odpowiedzialność

1. Sklep internetowy www.jedźznami.pl działa jako Organizator Turystyczny.

2. Akceptując niniejszy regulamin przy dokonaniu rezerwacji, Klient zawiera umowę o świadczenie usług turystycznych bezpośrednio z ATJ Jakub Jędrzejczak


Postanowienia końcowe


1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie

powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o

ochronie danych osobowych.